Informacja dla obligatariuszy obligacji serii A3, A4, Z, U wyemitowanych przez Prima Park S.A. (dawniej Kleba Invest S.A.)

20 Maj, 2019

W ślad za szeregiem komunikatów dotyczących ww. serii, Administrator hipoteki niniejszym wskazuje:

 

  1. Administrator Hipoteki jest na etapie przygotowania pozwu.

 

  1. Administrator Hipoteki wzywa wszystkich Obligatariuszy, żeby zgłosili swoje roszczenie, które przysługuje im względem Emitenta, ze wskazaniem konkretnej kwoty oraz informacji co składa się na ww. kwotę (roszczenie główne, odsetki za opóźnienie, odsetki umowne) np.

roszczenie główne – 50.000 zł.

odsetki umowne za okres X,Y,Z w kwocie – YY zł.

odsetki za opóźnienie od ww. Kwoty – ZZ zł.

 

  1. Administrator Hipoteki dokona weryfikacji zgłoszonych przez Obligatariuszy roszczeń, dlatego też wzywa Obligatariuszy do dostarczenia mu oryginałów albo poświadczonych przez notariusza kopii aktualnych świadectw depozytowych, wraz z informacją, o wysokości niewypłaconych przez Emitenta Obligacji odsetek z tytułu posiadanych obligacji oraz czy zwrócili się do Emitenta Obligacji o przedterminowy wykup obligacji.

 

  1. Nadto, Administrator hipoteki wzywa Obligatariuszy do dostarczenia mu wszelkiej korespondencji kierowanej do Emitenta, w szczególności wezwań do zapłaty, wykupu, zaprzestania naruszeń itd.

 

  1. Termin na dokonanie zgłoszeń oraz na przedłożenie ww. dokumentacji to 1 lipca 2019 roku, przy czym im szybciej przedłożycie Państwo wymagane dokumenty, tym szybciej Administrator podejmie dalsze czynności w sprawie.

 

  1. Następnym krokiem będzie ustalenie opłaty od pozwu.
    Maksymalna opłata od pozwu wynosi 100.000,00zł (sto tysięcy złotych).

 

 

  1. W związku z powyższym Administrator Hipoteki poinformuje z początkiem czerwca (pod warunkiem, że zgłoszą się wszyscy obligatariusze) obligatariuszy mailowo (lub w przypadku braku kontaktu mailowego – listownie) osobiście lub za pośrednictwem Państwa pełnomocników o wysokości opłaty sądowej (obliczonej proporcjonalnie do wysokości dochodzonych roszczeń).

 

  1. Obligatariusze są zobligowani niezwłocznie poinformować Administratora Hipoteki o utracie statusu obligatariusza w związku ze zbyciem lub wykupieniem przez Emitenta Obligacji posiadanych przez nich Obligacji, a także o zawarciu umów lub porozumień, których przedmiotem byłaby jakakolwiek zmiana warunków dotyczących spełnienia świadczeń wynikających z Obligacji.


Pozostałe wpisy

Noriet radzi: czy pozwanie lekarza jest proste?

Jedną z gałęzi prawa, na której swoje gniazdo postanowiła uwić sobie nasza kancelaria jest bieżąca obsługa przedsiębiorców, w ramach której przygotowujemy wszelkiego rodzaju umowy, wnioski do KRS czy też prowadzimy postępowania wszczynane z inicjatywy naszych klientów albo prowadzone przeciwko naszym klientom - czyli od A do Z. Jednym z naszych klientów jest jedna z większych [...]
31 Maj, 2021
czytaj więcej

Noriet z Sądu: Niedopuszczalne zażalenie, czyli ustawodawcy niedopatrzenie

Zmiana procedury cywilnej, która stała się rzeczywistością dokładnie z dniem 7 listopada 2019 r., bo to właśnie w tym dniu przeważająca część przepisów przewidzianych ustawą nowelizującą kodeks postępowania cywilnego weszła w życie, wprowadziła szereg zmian dotyczących nie tylko organizacji postępowania oraz przeprowadzania przez Sądy postępowania dowodowego, ale swoim zakresem [...]
19 Maj, 2021
czytaj więcej

Obligacje: Prawa odmęty, czyli niby hipoteka, a jednak alimenty

Uwierzcie mi, że bycie wierzycielem w Polsce, to skok na naprawdę głęboką wodę, stąd tytuł mojego artykułu, który nawiązuje do odmętów właśnie. Wbrew pozorom, zarówno alimenty jak i odmęty, w kontekście hipoteki ustanowionej na zabezpieczenie obligacji, mają ze sobą całkiem sporo wspólnego. Przejdźmy jednak do opisu naszej hipotetycznej sytuacji, która posłuży nam dzisiaj dzielnie [...]
14 Kwiecień, 2021
czytaj więcej

Noriet IT: Teoretycznie nie sądzimy dwa razy o to samo, czyli proces w branży IT.

Opisując polskie postępowanie sądowe przy pomocy gatunków filmowych, nie sposób nie stwierdzić, że odzwierciedla je najpewniej każdy możliwy: od horroru aż po komedię. Nie inaczej sprawa przedstawiła się w historii jednego z naszych klientów, swoją drogą wiodącego podmiotu w branży IT. Tłem do całej historii było zlecenie, polegające na przygotowaniu produktu z kategorii tzw. [...]
10 Marzec, 2021
czytaj więcej