Szanowni Państwo,
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie naszych klinetów, pracowników, współpracowników oraz wszystkich innych osób, które pojawiają się w kancelarii, w związku z koniecznością podejmowania działań mających na celu przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-COV-2 Kancelaria Prawna Noriet Zagajewska i Wspólnicy zmienia organizację pracy:
– wszyscy pracownicy kancelarii, nie wyłączając pracowników recepcji oraz księgowości z dniem 16 marca 2020 roku są oddelegowani do pracy w ramach tzw. “home office”,
– kontakt telefoniczny i mailowy z kancelarią może być w związku z tym utrudniony,
– spotkania w siedzibie kancelarii nie będą się odbywały, prosimy o to, żeby w sprawach pilnych, kontaktować się wyłącznie telefonicznie lub mailowo, z uwzględnieniem informacji zwartej powyżej.
Niezależnie od powyższego, uspokajam Państwa, że:
– wszelkie terminy wyznaczone wcześniej przez Sądy zostaną przez nas zachowane,
– na dzień dzisiejszy wszystkie sprawy, za wyjątkiem tylko spraw o szczególnym charakterze, zostały odwołane do końca marca 2020 roku.
Mamy nadzieje, że podjęte przez nas środki, mimo tymczasowej niedogodności – również dla nas – przyczynią się do tego, że praca naszej kancelarii, czym prędzej wróci do normalnego trybu.
Życzymy wszystkim zdrowia,
Kontakt
Zadzwoń do nas!
Napisz do nas!